آکادمی جولد

آکادمی جولد

چون تنها یک حرف متفاوت است...
آکادمی جولد

آکادمی جولد

چون تنها یک حرف متفاوت است...

رفع مشکلات نصب برنامه شاد آموزش و پرورش+لینک مستقیم دانلود برنامه شاد

حل مشکل نصب برنامه شاد آموزش و پرورش به همراه لینک دانلود اپلیکیشن شاد


خلاصه مقاله
مقدمه
اصلا برنامه شاد چیه؟
برای چه کسانی نصب برنامه شاد لازم است؟
دانلود برنامه شاد چگونه است؟
دانلود برنامه شاد برای اندروید
دانلود برنامه شاد آیفون
دانلود برنامه شاد نسخه تحت وب
آموزش گام به گام اپلیکیشن شاد
جمع بندی
حرف آخر
  
مقدمه
در این ایام قرنطینه و روزهای کرونایی، دیگر مدارس تعطیل هستند و تدریس به صورت حضوری صورت نمی پذیرد و اغلب از فضای مجازی و از طریق شبکه های مجازی و یا کلاس های آنلاین، درس ها خوانده و مرور می شود، این جای خوشحالی دارد که ویروس کرونا باعث شده تا شیوه تدریس آموزش و پرورش به سمت یک روش نوین سوق پیدا کند، اما به هر حال هر کاری مشکل به خودش را دارد، این روش نیز از این قاعده مستثنا نیست. مشکلاتی از جمله قطعی های اینترنت، هزینه بالای اینترنت، در دسترس نبودن تمام دانش آموزان و هزاران مشکل دیگر.
اپلیکیشن شاد، اپلیکیشنی برای آموزش و پرورش می باشد که تمامی این مشکلات را برطرف کرده و به دنبال راه اندازی بستری امن برای دانش آموزان است تا باعث پیشرفت آنان شود. در این مقاله می خواهیم نصب برنامه شاد و ثبت نام در اپلیکیشن شاد را به طور کامل به شما آموزش دهیم و البته لینک دانلود برنامه شاد اندروید و آیفون و همچنین نسخه تحت وب را نیز در این مقاله برای شما قرار داده ایم. پس لطفا تا آخر مقاله همراه ما باشید.

اصلا برنامه شاد چیه؟
برنامه شاد مخفف شبکه آموزشی دانش آموزان است که توسط وزارت آموزش و پرورش طراحی شده است. در ابتدا سعی بر این بود که نصب برنامه شاد در یکی از اپلیکیشن های روبیکا، گپ، آی گپ، بله و سروش قرار داشته باشد اما طبق گفته آموزش و پرورش به دلیل عدم هماهنگی بین آنها و این پیام رسان های داخلی، تصمیم براین شد که اپلیکیشن شاد به طور جداگانه طراحی شود و امکاناتی از قبیل اینترنت رایگان به این برنامه اضافه شود.
بله درست است، قرار تا اینترنت اپلیکیشن شاد رایگان شود تا با سهولت بیشتر، دانش آموزان بتوانند از آموزش های مجازی مدرسه و کلاس خود استفاده کنند.

دانلود برنامه شاد چگونه است؟
برای دانلود و نصب برنامه شاد، مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید:

نکته: در تمام مراحل زیر، اعداد را به صورت انگلیسی بنویسید تا با مشکلی مواجه نشوید


۱.ابتدا اپلیکیشن شاد را از یکی از لینک های زیر دانلود کنید



دانلود برنامه شاد آیفون
نسخه ios اپلیکیشن شاد ، هنوز منتشر نشده است و احتمالا تا اواخر فروردین ماه ارائه شود که به محض انتشار از این مقاله قابل دانلود می باشد.




۲.وارد برنامه شوید
صفحه اول اپلیکیشن شاد به صورت عکس زیر می باشد

۳.شماره تلفن همراه خود را وارد کنید
شماره همراه خود را در کادری که مشخص شده و در عکس زیر قابل رویت است، وارد کنید و روی گزینه ورود کلیک کنید. دقت نمایید که شماره ای که وارد می کنید درست باشد تا مشکلی برایتان پیش نیاید (البته امکان اصلاح شماره نیز در اپلیکیشن شاد وجود دارد) پس از اینکه شماره را وارد کردید، روی گزینه ورود کلیک کنید.


۴.کد ارسال شده را وارد نمایید
بعد از اینکه شماره خود را وارد کردید، حداکثر پس از ۶۰ ثانیه کدی به شماره شما ارسال خواهد شد که شما باید آن کد را در قسمت مربوطه به دقت وارد نمایید تا شماره تلفن شما تایید شود و وارد اپلیکیشن شاد شوید. مانند عکسی که در پایین قرار دارد. پس از اینکه کد را وارد کردید سیستم خود به خود وارد اپلیکیشن شاد می شود.



۵.نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
بعد از اینکه شما کد را وارد کردید، وارد بخش زیر می شوید. در این قسمت همانطور که در عکس نشان داده می شود، شما باید نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و در صورت تمایل می توانید عکس پروفایل خود را نیز در اپلیکیشن شاد انتخاب کنید (با کلیک بر روی آیکون آبی رنگ سمت راست)



۶.عکس پروفایل خود را انتخاب کنید
از عوامل مهم جذابیت در اپلیکیشن شاد، این است که از عکس پروفایل جذابی استفاده کنید. به همین جهت شما می توانید با انتخاب آیکون آبی رنگ عکس خود را انتخاب کنید. بعد از کلیک وارد بخش زیر می شوید که می توانید همین الان عکس خود را با دوربین گوشی بگیرید و یا از گالری آن را انتخاب نمایید و در آخر روی علامت تیک در قسمت بالا سمت چپ کلیک کنید تا وارد برنامه شاد شوید.



۷.حالا وارد اپلیکیشن شاد شده اید!
خب، دیگر وارد برنامه شاد شده اید، امیدواریم تا اینجا مشکلی برایتان پیش نیامده باشد (البته اگر مشکلی بود، در بخش نظرات آن را بیان کنید تا در اسرع وقت پاسخگو باشیم)
در اینجا شما با صفحه زیر مواجه می شوید:



۱.ورود مدیر/معلم/دانش آموز
برای ثبت نام به عنوان مدیر، معلم و یا دانش آموز، باید ازین طریق اقدام کنید.

۲.کانال پشتیبانی شاد
جهت پشتیبانی و دریافت راهنمایی درباره اپلیکیشن شاد کانالی راه اندازی شده که درباره  نصب برنامه شاد توضیحاتی ارائه داده می شود.

۳.کانال های آموزش و پرورش
در این قسمت شما می تونید کانال های رسمی آموزش و پروش در اپلیکیشن شاد را مشاهده کنید و عضو آنها شوید تا از آخرین اخبار مربوطه مطلع گردید.



که در ادامه به تفکیک آنها را توضیح خواهیم داد.

ورود مدیر/معلم/دانش آموز
این قسمت مخصوص ثبت نام و ورود مدیران مدارس، معلمان و همچنین دانش آموزان عزیز می باشد. شما با انتخاب این گزینه با صفحه ی زیر مواجه خواهید شد:



در این قسمت همانطور که قبلا گفتیم ۳ قسمت قابل مشاهده می باشد: مدیر، معلم، دانش آموز
که در ادامه به طور مفصل درباره آنها توضیح خواهیم داد.


اگر مدیر یا معلم هستید
اگر شما مدیر هستید یا معلم می باشید، با انتخاب روی گزینه مورد نظر وارد صفحه زیر خواهید شد که درین صفحه می بایست کد ملی خود را وارد کنید و دکمه تایید را بزنید.



اگر دانش آموز هستید
اگر شما به عنوان دانش آموز می خواهید در اپلیکیشن شاد ثبت نام کنید، باید گزینه دانش آموز را کلیک کنید. بعد از کلیک روی گزینه دانش آموز، با صفحه زیر مواجه خواهید شد:



همانطور که می بینید، ۲ گزینه وجود دارد:
۱.افزودن دانش آموز
این بخش برای ثبت نام دانش آموزان است و با کلیک بر روی آن با صفحه زیر مواجه خواهید شد:



همانطور که در عکس دیدید پیامی از طرف اپلیکیشن شاد برای دانش آموزان می آید که متن پیام به شرح زیر است:
"دانش آموز گرامی شما هم اکنون جهت احراز هویت به سامانه آموزش و پرورش هدایت می شوید"
و در آخر متن گزینه انجام احراز هویت نیز وجود دارد که شما با انتخاب این گزینه، وارد صفحه رسمی آموزش و پروش جهت انجام احراز هویت می شوید.


مانند عکس، کد ملی و تاریخ تولد خود را در کادرهای مربوطه بنویسید و کد امنیتی را نیز وارد کنید و در آخر روی دکمه ورود به کلاس من کلیک کنید تا وارد گروه کلاس خود در مدرسه شوید.
دقت داشته باشید که این در صورتی است که مدیر مدرسه اقدام به نصب برنامه شاد و ساخت گروه مدرسه در اپلیکیشن شاد کرده باشد وگرنه باید منتظر بمانید تا مدیر مدرسه اقدام کند.

2.لیست دانش آموزان

بعد از ثبت نام، شما می توانید با ورود به این قسمت، لیست دانش آموزان کلاس خود که در اپلیکیشن شاد ثبت نام کرده اند را مشاهده کنید.


جمع بندی
در ایام قرنطینه و وجود مهمان ناخوانده کرونا، زندگی ما تغییرات زیادی کرده است. از جمله مهم ترین این تغییرات، مجازی شدن تمام آموزش هاست. بدلیل مشکلاتی که در بستر اینترنت وجود دارد و فضای نه چندان مناسبی برای دانش آموزان است، آموزش و پرورش تصمیم گرفت تا اپلیکیشنی به نام اپلیکیشن شاد را طراحی کند تا دانش آموزان در فضایی امن و با اینترنت رایگان (به زودی) یه طور مجازی با معلمان و مدیر مدرسه در ارتباط باشند. در این مقاله به طور مفصل درباره نصب برنامه شاد توضیح داد و امیدواریم که برایتان مفید واقع شده باشد. برای اطلاعات بیشتر نیز می توانید وارد بخش کانال پشتیبانی در اپلیکیشن شاد شوید.
در صورت بروز هرگونه مشکلی، آن را در بخش نظرات بنویسید تا ما مشکل شما را برطرف کنیم.
ممنون از اینکه تا آخر مقاله با ما همراه بودید اگر این مقاله برای شما مفید بود، لایک کنید و برایمان نظرات ارزشمند خودتان را بفرستید.



حرف آخر

و اما حرفی که همواره گفته ایم اینکه تنها یک حرف میان learn  و earn  تفاوت است...


مقاله های مرتبط

چگونه در روبیکا کانال درست کنیم/ورژن جدید+فیلم

دیلیت اکانت روبیکا غیر ممکن است!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد