آکادمی جولد

آکادمی جولد

چون تنها یک حرف متفاوت است...
آکادمی جولد

آکادمی جولد

چون تنها یک حرف متفاوت است...

دیلیت اکانت روبیکا غیر ممکن است!

حذف اکانت روبیکا غیر ممکن است!

خلاصه مقاله
حقیقت تلخ درباره روبیکا
داستان من
فرق خروج از اکانت روبیکا با دیلیت اکانت روبیکا چیست؟
باید چکار کرد؟
جمع بندی
نظر شما چیست؟

حقیقت تلخ روبیکا
سلام به کاربران عزیز سایت آکادمی جولد، امروز میخواهم حقیقت تلخی را با آنهایی که از اپلیکیشن روبیکا استفاده می کنند، در میان بگذارم. حقیقتی که برای کاربران اصلا خوشایند نیست و باعث می شود تا از روبیکا دور شوند و آن این است که فعلا حذف اکانت روبیکا غیر ممکن است یعنی شما به هیچ وجه نمی توانید اکانت روبیکا را حذف کنید. در واقع ورود شما به روبیکا، هیچ خروجی را به ارمغان نخواهد آورد. بگذارید تا داستان یک روزم را برایتان تعریف کنم.
  
داستان من
چند وقت پیش بود (نوروز ۹۹) که در روبیکا وقت میگذراندم و ترفندهای آن را یاد می گرفتم. با خودم گفتم که اکانت خودم را حذف کنم و ببینم که دیلیت اکانت روبیکا چگونه است، مراحل زیر را به ترتیب انجام دادم. دوست دارم که شما هم بدانید:

۱.وارد قسمت تنظیمات روبیکا شدم

۲.علامت سه نقطه بالا سمت راست را انتخاب کردم


۳.روی گزینه خروج به عنوان دیلیت اکانت روبیکا کلیک کردم


۴.و در آخر گزینه "بله" را انتخاب کردم



بعد از انجام دادن این مراحل با خودم گفتم که خدا را شکر مشکلی در دیلیت اکانت روبیکا پیش نیامد. بعد در اینترنت جستجو کردم که: دیلیت اکانت روبیکا چگونه است
با اطلاعات جالبی مواجه شدم! فهمیدم که حذف اکانت روبیکا غیر ممکن است و روبیکا این امکان را به کاربران خود نمی دهد. خیلی تعجب کردم. با خودم گفتم که چه فاجعه ای در روبیکا دارد اتفاق می افتد، مگر میشود که هیچ جوابی به سرچ :دیلیت اکانت روبیکا چگونه است، داده نشود؟
وقتی که بیشتر جستجو کردم، متوجه شدم که مراحلی که من طی کردم، در واقع خروج از اکانت روبیکا بوده، نه دیلیت اکانت روبیکا.

فرق خروج از اکانت روبیکا با دیلیت اکانت روبیکا چیست؟
همانطور که گفتم، مراحلی که خدمت شما توضیح دادم، در واقع خروج از اکانت روبیکا بوده نه دیلیت اکانت روبیکا. اما فرق میان این دو در چیست؟
در روبیکا خروج از اکانت به معنی دیلیت دائمی اکانت نیست، بلکه شما بعد از خروج از اکانت، به راحتی می توانید به اکانت خود برگردید و به فعالیت خود در روبیکا ادامه دهید، اما اگر اکانت خود را دیلیت کنید (که به هیچ وجه نمی توانید این کار را در روبیکا انجام دهید) به منزله آن است که این اکانت دیگر وجود نخواهد داشت و هیچ کس اجازه دسترسی به آن اکانت را نخواهد داشت حتی شما دوست عزیز!
با توجه به غیر ممکن بودن دیلیت اکانت روبیکا، شما پس از خروج از اکانت هم، عضو کانال هایی که بوده اید، همچنان خواهید ماند یعنی همین آش و همین کاسه. امیدوارم که روبیکا هدف خاصی از این اقدام نداشته باشد و تنها یک اشتباه سهوی باشد. من این مقاله را نوشتم تا به دست بچه های بالا برسد و اعتبار اپلیکیشن روبیکا زیر سوال نرود، شما هم اگر نظری در این باره دارید، حتما آن را در زیر این مقاله بنویسید تا به دست سازنده های این اپ برسد (که البته بماند که روبیکا به طرز مرموزی ساخته شد و ...) و این برنامه اصلاح شود.

با این وضع باید چکار کرد؟
خب، وقتی که حذف اکانت روبیکا غیر ممکن است، تکلیف ما چیست باید چکار کنیم؟
در جواب این سوال باید بگویم که فعلا، تاکید می کنم فعلا، حذف اکانت روبیکا غیر ممکن است و ما تنها می توانیم از اکانت خود خارج شویم. هدف آکادمی جولد از نوشتن این مقاله هم این است که این حرف به صاحبان روبیکا برسد که قابلیت حذف اکانت را به اپلیکیشن خود اضافه کنند تا رضایت کاربران خود را بالا برند. شما هم اگر اطلاعاتی در این زمینه دارید، حتما آن را در بخش نظرات همین مقاله بیان کنید تا در این اقدام نقش داشته باشید.
وظیفه ما این است که در مقابل این اقدام اعتراض کنیم چون که احتمال سرقت اطلاعات کاربران در پشت این قضیه وجود دارد.

جمع بندی
در این مقاله متوجه شدیم که دیلیت اکانت روبیکا غیر ممکن است و بیشترین کاری که می توانیم بکنیم این است که از اکانت خود خارج شویم که این کار هیچ تاثیری در حذف اطلاعات ما از روبیکا ندارد و احتمال سرقت اطلاعات توسط روبیکا وجود دارد.
اما ما در این مقاله کاملا توضیح دادیم که خروج از اکانت روبیکا چگونه است. اگر از این مقاله خوشتان آمد، آن را لایک کنید و درباره آن نظر دهید.

نظر شما چیست؟
در آخر این مقاله می خواهیم بدانیم که نظر شما راجع به غیرممکن بودن دیلیت اکانت روبیکا چیست؟ آیا فکر میکنید که این یک اشتباه سهوی بوده یا هدفی پشت آن پنهان شده؟ از شما می خواهیم تا حتما در این باره نظر دهید.

مقاله های مرتبط

چگونه در روبیکا کانال درست کنیم/ورژن جدید+فیلم

راز های کشف نشده کسب درآمد از روبیکا

روش جالب کسب درآمد از بازی کردن در روبیکا+فیلم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد