آکادمی جولد

آکادمی جولد

چون تنها یک حرف متفاوت است...
آکادمی جولد

آکادمی جولد

چون تنها یک حرف متفاوت است...

حتما از این روش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید!

خلاصه مقاله
مقدمه
صبر داشته باشید و حوصله به خرج دهید
چگونه فالوور اینستاگرام زیاد کنیم
۱.بهترین زمان انتشار عکس اینستاگرام
۲.بهترین زمان انتشار فیلم در اینستاگرام
۳.استفاده از سایت یا وبلاگ شخصی برای افزایش فالوور رایگان
۴.از مردم بخواهید شما را فالو کنند
۵.عکس های ترکیبی برای افزایش فالوور اینستاگرام عالی هستند
۶.استفاده از فیلترهای جذاب
۷.خرید فالوور فیک
جمع بندی
و اما حرف آخر
 

 
مقدمه
امروز می خواهم به شما بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام را توضیح دهم. حتما شما صاحب پیجی در اینستاگرام هستید که یا میخواهید خودتان را تبلیغ کنید و یا کسب و کار خودتان را تبلیغ کنید و یا چیز دیگری، در هر صورت لازم است تا ترفند های اینستاگرام را بلد باشید تا با استراتژی درست و صحیح، فالوور های پیج خود را افزایش دهید. من در آکادمی جلد به شما به صورت کاملا رایگان این ترفند ها را آموزش خواهم داد، پس با صبر و حوصله با من همراه باشید.

صبر داشته باشید و حوصله به خرج دهید
آها، گفتم صبر و حوصله، بگذارید تا همین ابتدا یک حقیقت مهم را با شما عزیزان در میان بگذارم.
"هر کاری در اینترنت و فضای مجازی نیاز به صبر و حوصله دارد"
این جمله تنها به افزایش فالوور اینستاگرام محدود نمی شود و طیف وسیعی از کار های اینترنتی را در برمی گیرد. مثلا اگر شما می خواهید تا از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشید، اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید آن است که صبر داشته باشید و حوصله به خرج دهید تا به نتیجه برسید. برای مبحث افزایش فالوور رایگان و واقعی نیز دقیقا همینطور است و اگر شما فکر می کنید که می توانید در عرض یک هفته 10k  فالوور جمع کنید، همین الان به شما توصیه میکنم که این مقاله را مطالعه نکنید البته اگر به دنبال فالوور واقعی هستید، اما کسانی که دنبال فالوور فیک هستند، برای آن ها هم روش دارم اما بگذارید یک نکته ای را به شما بگویم، آن هم اینکه از فالوور های فیک به میزان کم استفاده کنید، به قول ابوعلی سینا بزرگ: "هر چیزی کمش دواست، اندازه اش غذاست و زیادش سم است"
پس پیشنهاد من این است که همواره سعی کنید تا از روش های افزایش فالوور واقعی استفاده کنید. تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا روش های افزایش فالوور اینستاگرام را یاد بگیرید و از آنها به طور صحیح استفاده کنید.
اگر مقاله ۸ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام را نخواندید، توصیه میکنم تا قبل از خواندن این مقاله، به مطالعه آن مقاله بپردازید

چگونه فالوور اینستاگرام زیاد کنیم
خب، برای افزایش فالوور اینستاگرام، لازم است تا روش هایی که در ادامه برای شما بیان خواهم کرد، با دقت اجرا کرده و فالوور های پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید. قبل از اینکه مقاله را بخوانید، لازم می دانم تا نکته ای را برایتان عرض کنم: تمام مقاله ها و ویدئو هایی که ما در آکادمی جولد تولید می کنیم، کاملا رایگان هستند و هیچ هزینه ای از شما بابت این ها نگرفته ایم، نمی گیریم و نخواهیم گرفت و این باعث افتخار ماست تا به شما عزیزان خدمت کنیم. در این میان تنها دلخوشی ما این است که شما مقاله های ما را بخوانید، مقاله ها را لایک کنید و کامنت های مثبت بفرستید تا ما انرژی بگیریم و مقاله های بیشتری تولید کنیم. پس اگر می خواهید تا ما مقاله های رایگان بیشتری تولید کنیم، برای این مقاله و دیگر مقاله ها، کامنت های مثبت بفرستید و پیج اینستاگرام ما را هم فالوو کنید (کلیک کنید)
در ادامه به شما توضیح می دهم که چگونه فالوور اینستاگرام زیاد کنیم، پس لطفا با دقت مقاله را مطالعه کنید.

۱.بهترین زمان انتشار عکس اینستاگرام
یکی از مهم ترین روش های افزایش فالوور رایگان این است که آن را در بهترین زمان ممکن منتشر کنید، این باعث می شود تا افراد بیشتری پست شما مشاهده کنند و در واقع شما با یک تیر دو نشان زده اید، چون این کار هم باعث افزایش لایک اینستاگرام شما می شود و هم افزایش فالوور واقعی شما می شود. پس باید بهترین زمان انتشار عکس در اینستاگرام را بدانید. طبق آمار:
بهترین زمان انتشار عکس در اینستاگرام: ۷-۹ صبح، ۵-۷ بعداز ظهر و ۹شب تا ۱صبح می باشد. پس سعی کنید تا حد ممکن عکس های خود را در این بازه زمانی منتشر کنید تا فالوور های پیج خود را افزایش دهید.

برای دانستن ترفند های افزایش لایک اینستاگرام، مقاله های زیر فوق العاده هستند:
8 روش معجزه آسا افزایش لایک اینستاگرام
چگونه لایک اینستاگرام را بالا ببریم+معرفی 7 روش افزایش لایک

۲.بهترین زمان انتشار فیلم در اینستاگرام
همانطور که گفتم انتخاب بهترین زمان انتشار عکس در اینستاگرام، در افزایش فالوور رایگان، تاثیر زیادی دارد. برای فیلم هم دقیقا همین مطلب صدق می کند، یعنی اگر شما می خواهید تا فیلمی که در اینستاگرام پست می کنید، لایک بیشتری بخورد و فالوور های شما را بالاتر ببرد، باید بهترین زمان انتشار فیلم در اینستاگرام را بدانید. طبق آمار:
بهترین زمان انتشار فیلم در اینستاگرام: ۹شب تا ۱صبح می باشد. چون در این زمان اکثر مردم در منزل به سر می برند و هیچ مشکلی برای دیدن ویدئو ندارند یعنی به راحتی می توانند به ویدئو گوش بدهند ولی اگر در زمان های دیگر منتشر کنید، چون اکثر مردم یا سر کار هستند و یا در مدرسه و دانشگاه، نمی توانند ویدئو شما را ببینند.

ما مقاله ای به طور مفصل درباره بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام نوشته ایم. ممنون میشیم که اگه وقت بگذارید و آن را مطالعه کنید.

مقاله بهترین زمان انتشار پست را جدی بگیرید!

۳.استفاده از سایت یا وبلاگ شخصی
یکی از مطمئن ترین روش های افزایش فالوور رایگان، استفاده از سایت یا وبلاگ شخصی است. به طور کلی به شما توصیه می کنم که حتما از یک سایت و یا وبلاگ استفاده کنید، چون آن ها به عنوان پشتیبان پیج اینستاگرام شما عمل می کنند و اعتبار شما را بالا خواهند برد. یکی دیگر از مزیت های داشتن سایت و وبلاگ این است که کاربران سایت شما تبدیل به فالوور پیج شما خواهند شد، از طرفی فالوور های پیج شما تبدیل به کاربران سایت شما خواهند شد و این روند به افزایش فالوور رایگان شما و ارتباط قوی تر شما با کاربران خودتان کمک بزرگی خواهد کرد.
اگر شما آشنایی با برنامه نویسی دارید و یا هزینه ی آن را دارید تا سایت طراحی کنید، به نظرم از این کار دریغ نکنید، اما اگر که نه اصلا اشکالی ندارد چون شما می توانید از وبلاگ شروع کنید و رفته رفته پیشرفت کنید و بتوانید سایت شخصی خود را داشته باشید.
لیست زیر بهترین سرویس های وبلاگ دهی فارسی زبان هستند که می توانید از همین حالا فعالیت خود را در آنها آغاز کنید:
سرویس وبلاگ دهی بلاگ
سرویس وبلاگ دهی بلاگ اسکای
سرویس وبلاگ دهی میهن بلاگ
سرویس وبلاگ دهی پرشین بلاگ
سرویس وبلاگ دهی رز بلاگ
سرویس وبلاگ دهی بلاگفا
لازم به ذکر است که سرویس وبلاگ دهی بلاگفا برترین سرویس وبلاگ دهی ایران است، اما اخیرا سرور های آن با مشکلی جزئی روبرو شده اند و این سرویس اعلام کرده است که تا آخر اردیبهشت، این سرویس وبلاگ دهی به روند عادی خود باز خواهد گشت.
اگر شما از سرویس وبلاگ دهی دیگری استفاده می کنید، حتما آن را در بخش کامنت ها اضافه کنید.
یادتان باشد که این وبلاگ ها نقش بسیار مهمی در افزایش فالوور رایگان شما خواهند داشت.


۴.از مردم بخواهید شما را فالو کنند
یکی از اصلی ترین نکات افزایش فالوور واقعی، این است تا شما از مردم بخواهید تا شما را فالو کنند، به همین سادگی. کافیست تا شما خواسته خود از مردم را به وضوح بیان کنید، یعنی اگر می خواهید آنها شما را فالو کنند بیان کنید، اگر می خواهید پست شما را لایک کنند به آنها بگوئید و یا هر خواسته دیگری که از آنها دارید، توصیه می شود تا به طور واضح بیان کنید تا مخاطب متوجه شود که هدف شما از گذاشتن آن پست چیست، برای مثال اگر هدف شما افزایش فالوور اینستاگرام است، در کپشن پست آن را به وضوح قید کنید اما به هیچ وجه در آن زیاده روی نکنید.

۵.عکس های ترکیبی عالی هستند
عکس های ترکیبی یا diptic  تاثیر زیادی در افزایش فالوور رایگان پیج اینستاگرام شما دارد. برای مثال به دو عکس زیر نگاه کنید، به نظر شما کدام یک جذاب تر است؟ (در قسمت نظرات بنویسید) شما کدام پست را لایک می کنید؟ من که باشم، پستی که عکس ترکیبی دارد را لایک میکنم.



همانطور که می دانید افزایش لایک باعث افزایش فالوور نیز می شود، پس هرچه پست شما جذاب تر باشد، مردم بیشتر پست شما را لایک خواهند کرد.
اما از کجا معلوم که عکس های ترکیبی باعث افزایش لایک و فالوور شما می شوند؟
طبق آمار، عکس های ترکیبی 19.5٪ لایک بیشتر و ۲۲٪ کامنت بیشتر برای شما کسب خواهند کرد، پس سعی کنید با این کار جذابیت پست خود را افزایش دهید.

۶.استفاده از فیلترهای جذاب
خود اینستاگرام هم قابلیت هایی را برای کاربران خود قرار داده تا با آنها بتوانند فالوور های پیج اینستاگرام خود را افزایش دهند، یکی از بهترین امکانات، امکان استفاده از فیلتر های جذاب است (مطابق شکل زیر) شما می توانید فیلترهای جذاب انتخاب کنید چون این کار باعث افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می شود.


یک نکته هم لازم می دانم تا همینجا خدمت شما عرض کنم. یک اصل در اینستاگرام وجود دارد و آن هم این است که هرچه عکس شما با کیفیت تر و جذاب تر باشد، به طبع لایک و فالوور شما را بیشتر و بیشتر خواهد کرد.

۷.خرید فالوور فیک
همانطور که در ابتدای مقاله به شما گفته بودم، برای کسانی که دوست دارند تا فالوور فیک بگیرند هم روش داریم و آن هم خرید فالوور فیک است. این روش باعث افزایش فالوور چشمگیر پیج شما خواهید شد اما مشکل آن این است که این روش، افزایش فالوور واقعی نیست.
باز هم تاکید می کنم، به هیج وجه در خریداری فالوور فیک زیاده روی نکنید چون باعث می شود از اعتبار پیج شما کاسته شود و این یعنی نابودی پیج شما!
پیشنهاد بنده این است که اگر تازه کارید، در حد ۱ تا ۲ هزار فالوور فیک خریداری کنید و دیگر این کار را نکنید چون به پیج شما لطمه خواهد زد. اما همان یکی دوهزار فالووری که خریداری کرده اید باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما خواهد شد.
برای خرید فالوور فیک کافی است تا یک سرچ ساده در گوگل انجام دهید.

جمع بندی
در این مقاله راجع به روش های افزایش فالوور اینستاگرام چه واقعی چه فیک، چه رایگان و چه غیر رایگان را برای شما به طور مفصل توضیح دادیم. خلاصه این روش ها عبارتند از: بهترین زمان انتشار عکس و فیلم، استفاده از سایت یا وبلاگ شخصی، از مردم بخواهید شما را فالو کنند، عکس های ترکیبی، استفاده از فیلترهای جذاب و خرید فالوور فیک
شما باید همواره سعی کنید عکس های جذاب و با کیفیت را در بهترین زمان منتشر کنید تا از آن طریق، بیشترین فالوور را جذب کنید.
البته بسیاری از روش های دیگر افزایش فالوور اینستاگرام را در مقاله زیر جمع آوردی کرده ایم که توصیه می کنم آن را هم مطالعه فرمائید.
مقاله ۸ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام

و اما حرف آخر
و باز هم مثل همیشه اینکه تنها یک حرف میان learn  و earn  اختلاف است...

مقاله های مرتبط
8 روش معجزه آسا افزایش لایک اینستاگرام
8 روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام

چگونه لایک اینستاگرام را بالا ببریم+معرفی 7 روش افزایش لایک

بهترین زمان انتشار پست را جدی بگیرید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد